PRAHA CAFÉ V HURGHADĚ

20. dubna 2007 v 19:19 | -zizi-
Praha Café je česká kavárno-hospůdka, která byla českými majiteli otevřena v létě 2006. Po jistých úpravách je Praha Café příjemné místo k posezení jak na sluníčku, tak i v těchto dnech příjemném stínu.
Místní sympatická obsluha vám nabídne točený Heineken nebo místní lahvové pivo Sakkala nebo Stella. Kvůli přísným egyptským zákonům zde není možné dostat pivo české. Dále osvěžující fresh džusy nebo obyčejnou vodu, která se v Egyptě stává magickou. Není nic horšího než mít žízeň jako velbloud. Jednoho najdete zaparkovaného hned vedle Prahy. Má malé velblouďátko a procházejí se po ulici, svézt se můžete i vy.
Na jídlo v hotelích jsou hodně specifické názory a pokud vám přestane chutnat, Praha bude vaší oázou. Na jídelním lístku můžete objevit česnečku, guláš, řízky a nebo smažený sýr. A samozřejmě i sladkou tečku.
KRÁSNOU DOVOLENOU V HURGHADĚ!

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Pepa z Brandejsa Pepa z Brandejsa | 21. dubna 2007 v 9:28 | Reagovat

Zdravim všechny do Praha Cafe, byl jsem tam před 14 dny a fakt se mi tam líbilo. Na mejdánky super místo.

Diky moc!

2 liz liz | 24. července 2007 v 15:34 | Reagovat

plati se v praha cafe i ceskymi penezy?zachranilo by mi to zivot..a taky me zajimaji ceny...

3 andrea andrea | E-mail | 25. července 2007 v 19:27 | Reagovat

ahojte všichni moc děkuji za 2 příjemné návštěvy u vás. Určitě se na podzim nejpozdějc v zimě zase uvidíme jak jsme si slíbili Zdendo, jo? Andrea a Patrik

4 Eva Eva | 29. července 2007 v 22:26 | Reagovat

Ahoj, diky za zprijemneni dovolene v Praze :) urcite se zas zastavime... Ahlan :)

5 Pavel Pavel | E-mail | 30. července 2007 v 16:23 | Reagovat

Ahoj.Vrátili jsme se domů 17.7.2007 a mohu říct že jste mi tím točeným pivkem zachránili dovču.Na hotelu se to nedalo pít...Zdraví Pavel a Helena(Haineken a Mojito).

6 Lenka a Daniel Lenka a Daniel | 30. července 2007 v 18:32 | Reagovat

Navštívili jsme cafe Praha v červnu několikrát a byli jsme velmi spokojení,příjemná obsluha,celkový dojem skvělý,měli jsme možnost se seznámit s majitelem a kuchařem,sympatáci.a Vzhledem k tomu,že máme známé v Hurghadě,scházeli jsme se právě tady a díky nám sem Egyptané zašli,do té doby v této restauraci nebyli.Určitě skvělý nápad,otevřít si restauraci v centru Hurghady. My i přesto,že jezdíme pouze do hotelů s Al-inclusive tuto změnu uvítáme.V září se chystáme znovu a určitě si návštěvu cafe Praha neodpustíme.Tak zase někdy ahoj a pokračujte tak dál,je to paráda.

7 Maca Maca | 16. srpna 2007 v 13:21 | Reagovat

V Praha Cafe Nemuzete platit ceskymi penezi,jen dolary,eura a eg.libry.Ceny v Praze jsou stejne jako v Cechach.Perfektni misto,navstivte ho.

8 Pesi a Georgo Pesi a Georgo | E-mail | 2. září 2007 v 19:15 | Reagovat

Ahoj,navštívili jsme Praha Cafe několikrát,je to super česká hospůdka.Stojí zato se v ní zastavit.Mají tam fakt super fresh džusíky a určitě bodne po hotelové stravě i nějaká ta česká mňamka..Majitelé jsou velmi milí a rádi si s každým českým hostem pokecají.Můžeme opravdu jen chválit a doporučit!!!

9 Martinka Martinka | 1. listopadu 2007 v 10:14 | Reagovat

Úplně super hospůdka, super lidi. Byly jsem v Egyptě 12 dní, z toho 10 večerů v Praze :-) (2 na výletech).

Určitě se vrátíme.

Zdravim Zdeňka, Jirku, Silvestra, Pepsinku :-) Ehaba a Mancyho :-)

Ahoj vsichni. Martina od Plzně

10 Misa Misa | E-mail | 1. listopadu 2007 v 19:26 | Reagovat

Cau nemate nahodou nekdo fotky cisniku z teto hospudky,kdyztak mi je prosim,prosim poslete na meil.Dikas

11 z z | E-mail | 14. prosince 2007 v 12:37 | Reagovat

Z celého letošního tripu jednoznačně nejhoší zážitek- personál českej i egyptskej bud zhulenej nebo po těžkým flámu, egyptskej navíc drzej, z pětí jídel na ceduli měli nakonec jedno / po asi pětí odběhnutích do kuchyně/, navíc nevalné kvality, na příbor jsme čekali, než jídlo vychladlo, asi abysme si nespálili hubičky, na zaplacení jsme čekali půl hodiny, účtovali věci, který jsme neměli, omlouvali se návalem / bylo nás tam skoro 12/. Prostě hrůza. Zlatý čmoudíci na lodi.

12 Lenka a Lenka Lenka a Lenka | E-mail | 4. února 2008 v 15:53 | Reagovat

Skvělé prostředí,příjemná obsluha.......při vypisování všech úžasných věcí,tady budu ještě další dva dny.

Již se těšíme na další návštěvu Hurghády a samozřejmě skvělé restaurace PRAHA.Děkujeme : )

13 Barbora a spol Barbora a spol | E-mail | 15. března 2008 v 15:29 | Reagovat

Zdravííím! Úžasná kávarna, skvělá obsluha... Jen teda pressovač máte už doufám spravenej! ;) Ale fresh džujs supr! A po procházce Hurghady nás posezeníčko zachránilo! Děkujéééém

14 Jana Jana | E-mail | 23. března 2008 v 15:43 | Reagovat

Ahojky, mam dotaz....kolega delegat mi rikal ze se da v cafe Praha objednat cesky chleb. Zajimalo by me jestli je to pravda. Jde o chleb tmavy nebo svetly a jeho cena. Predem dekuji.

15 Renča a Jirka Renča a Jirka | E-mail | 26. března 2008 v 16:00 | Reagovat

Čauky všichni,

Praha Cafe nemá chybu!!!!!

Už se těšime na další pařbu v listopadu.

Zdravíme Macka,Zděndu a Silvestra.

Renča a Jirka

16 Alena Alena | E-mail | 18. dubna 2008 v 14:51 | Reagovat

Zdravím celou hospůdku :o) Je to přesně týden, co jsme u Vás večer s partičkou popátěčů zakončovali dovolenou, mojitem, tequilou a hlavně divokým tancem na české songy :o) Díky za supééér večer s neopakovatelnou atmosférou! A už se těším na další akcičku na podzim :o) A kdyby jste náhodou hledali pracovní sílu, třeba českou barmanku, tak se dobrovolně hlásím, poohlížím se po práci v Hurghadě... Díky :o) Alena

17 čivava a rotvajler čivava a rotvajler | 7. května 2008 v 23:43 | Reagovat

nazdárek kašpárek, je to super hospoda, se super oblsouhou, česká jídla, česky mluvící personál a mimochodem, promiň Zdenku,Silvestr je nejlepší.... Posílá pusinku Čívava a Rotvajler ( Lada a Wendy)  :)

18 Daniel Pavlík Daniel Pavlík | Web | 31. července 2008 v 9:02 | Reagovat

Ahoj, Před 2 dny jsem byl v Hurghadě a mě se tam moc líbilo. No vlastně byl jsem tam i před rokem, ale bohužel, Praha Café jsme nenavštívili. Jo a navštivte můj blog

19 Karola Karola | 13. srpna 2008 v 10:50 | Reagovat

Ahoj, vrátily jsme se s kamarádkou z Hurghady v pondělí, Praha cafe pro nás byla příjemnou oázou v mnohdy nesnesitelném arabském světě. Díky všem!!!

20 Georg Georg | 29. srpna 2008 v 23:12 | Reagovat

Ahoj milovníci knajpy Praha v HRG.Byl jsem tam při otevření 1.9.2006 a od té doby každé léto.Kousek domova v Africe.Díky za skvěký nápad,pěkné posezení,pokaždé tam potkáte zajímavé lidičky.Vřele doporučuji!!!

21 cheopsx cheopsx | 4. září 2008 v 15:19 | Reagovat

čaute,já se vrátil z Hurghady 2.9.2008,v Praha café sem samozřejmě byl,skvělý pivko,dobrá kofta a příjemný personál...určitě někdy přijedu zase,jinak mohu jen doporučit

22 Lenka Lenka | E-mail | 26. září 2008 v 16:12 | Reagovat

ahojky,tak se zase těšíme na listopad.21.11. jsme u vás s přáteli.

Pozdravujte Hassanka a Gabrielu- Bratislava.papa

Majte sa

23 Jana Jana | 7. listopadu 2008 v 16:45 | Reagovat

Ahojky!!!

Tak poslední dny v říjnu jsme trávili na svat. cestě v HRG a Praha café byla super - samozřejmě jsme si dali jedno (dvě, tři, čtyři... :-)) točené, poseděli, pokecali s "krajany" a spokojení jsme se vraceli zpět na hotel... I s tím jsme byli spokojení, ale návštěvu "PRAHY" v HRG jsme si prostě nemohli odpustit...

Díky :-)) Jana a Radek

24 Makéta Makéta | E-mail | 3. prosince 2008 v 11:55 | Reagovat

Ahojky všichni, chtěla bych se zeptat hledám práci v Hurghadě, nevíte o něčem. pár měsíců jsem dělala pomocnici v kuchyni, a přes rok jsem dělala servírku v kavárně, nevíte o nějaké podobné práci v téhle krásné zemi?

25 Samiya Samiya | E-mail | 13. prosince 2008 v 14:10 | Reagovat

Ahojte,

posilam pozdrav do Hgr, muzu vas poprosit o mailovou adresu restaurace?

predem moc diky Samiya :)

26 Veronika Veronika | E-mail | 4. ledna 2009 v 15:43 | Reagovat

Zdravím všechny!.-)

navštívila jsem Vaší rest.-kavárnu-klub nebo jak to nazvat v září 2007, vubec jsem netušila, že mate webovky, musim rict, ze je to tam u vas super a az opet vyletim smer SeaGull, tak se urcite stavim na pivko. Diky moc za vse Verca

27 Jana Jana | E-mail | 4. ledna 2009 v 16:12 | Reagovat

Ahoj,vrátila jsem se před týdnem z Hrg a bylo to tam úžasné. Posezení v café Praha si nenechám nikdy ujít.Výborná atmosféra a skvělý lidičky.Akorát trochu zima.

Zdenku,doufám,že ti chutnalo uzené a určitě se ozvu až budu potřebovat  nějaký ten pronájem,chystám se zase někdy na přelomu února a března.Byla bych ti opravdu moc vděčná.Ještě mám jeden dotaz,nevíš náhodou,přes jakou leteckou společnost letět přímým letem do Hrg.Dívala jsem se na interneta většinou je mezipřistání v Káhiře a ty ceny jsou fakt hrozivý.Dík za opověď

28 Praha Praha | 24. února 2009 v 10:54 | Reagovat

Muzes letet jakymkoli letadlem od cestovky,treba Tomi tour ma levne letenky.A vsechny bez mezipristani.

29 marketa813 marketa813 | 19. července 2009 v 20:06 | Reagovat

Ahoj letos začátkem dubna jsem se synem a moji mamkou navštívila o dovolené restauraci Praha byli jsme spokojeni hlavně můj syn ,který miluje guláš tak jsem neodolala a koupila mu jej.Básnil o něm ještě v Praze po příletu.Děkuji a zdravim do Hurghady

30 Martina Habibi Martina Habibi | E-mail | 22. července 2009 v 15:49 | Reagovat

Salom Silvester a Zdenek! Praha bola super, mate najlepsie Mojito a cold carcade v Sakale:)))) Chcelo by to mat ale viac slovenskej hudby co vy na to?:))))

31 Lenka Lenka | 24. září 2009 v 17:11 | Reagovat

Ahoj, minulý týden jsem se vrátila z Hurghady. Praha byla super, bylo příjemné, posedět v"české" restauraci...a sníst něco českého. Vřele všem doporučuji, až přijedu znovu, určitě opět navštívím.

32 Lenka Lenka | 24. září 2009 v 17:12 | Reagovat

Jo a samozřejmně zdravím..:)

33 Pavla z Olomouce Pavla z Olomouce | E-mail | 10. listopadu 2009 v 22:51 | Reagovat

Ahojík v říjnu jsme byly s kamarádkou v Hurghádě na dovolené a navštívily jsme Praha café,všem doporučuji bylo to bezva posezení a zdravíme do Praha café

34 Zdeněk Zdeněk | 1. prosince 2009 v 20:08 | Reagovat

Ahoj!!!Od 14. - 28.11.2009 jsme byli banda lidiček v Hurghádě na dovolený,a opět jsme navštívili restauraci CAFÉ PRAHA.Bezvadný pivo,jídlo/vařili jsme SEGEDÍN sice z hovězího,ale byl super/,perfektní a přátelská obsluha a málo kde posedíte s majiteli restaurace u jednoho stolu.Zdravíme Marcelku,Silvestra,Barču,Ahmeda,Ibrahima,..........Stojí to za to tuto restauraci určitě navštívit!!!Příští rok jsme tam jak na koni :-)

35 Marcela Marcela | 28. února 2010 v 8:29 | Reagovat

Zdendo dekujeme a tesime se na vas.S vama taky bylo pekne posezeni v Praze.Pa pa

36 mirka anicka standa mirka anicka standa | E-mail | 12. března 2010 v 20:44 | Reagovat

navstivili jsme hospudku praha cafe nekolikrat nema chybu super lidi super obsluha tesime se pristi rok leden 2011 mejte se krasne

37 Liane Liane | E-mail | 11. října 2010 v 23:09 | Reagovat

If I'm back in Hurghada, I will visit you the same. I like it the nice Cafe and you! See you soon * smile *

38 usdoc usdoc | E-mail | 28. prosince 2010 v 11:05 | Reagovat

planuji cestu leden , unor, jake jsou hotely v okoli praha cafe? at to mohu naplanovat. mozna by byl zajimavy pronajem z privatu pro 1-2 osoby?
diky za info, jirka

39 Lukáš - Granát Lukáš - Granát | E-mail | 7. března 2011 v 15:50 | Reagovat

Ahoj Marcel. Doufám, že jsi dorazila v pořádku od nás z hor. Posezení a povídání o světě bylo super. Nemám na Tebe kontakt, tak prosím písni maila nebo na FB. Díky Lukáš Cvejn

40 veric veric | 15. července 2011 v 14:11 | Reagovat

v restauraci jsme byli před několika dny. ještě jsme stále v egyptě a určitě za podívání to stojí. Ceny jsou rozhodně trochu vyšší, ale tak chápu to. pivo stojí 20 e.l. tzn cca 80 kč, ale je moc lepší než v hotelu z kelímku. Zahradníkovci

41 roloson roloson | Web | 19. června 2015 v 5:07 | Reagovat

online pujcky orlová 8-O

42 sawing sawing | Web | 28. září 2016 v 4:04 | Reagovat

nebankovní půjčka online dubí 8-)

43 SergiooX SergiooX | E-mail | 16. ledna 2017 v 22:31 | Reagovat

I found this page on 16th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

44 DanielTetaw DanielTetaw | E-mail | Web | 12. června 2017 v 15:25 | Reagovat

Patrons Feedback
This dissertation was my headache before the holidays. However your fantastic writer 329 completed my paper right before the deadline and followed all the instructions I'd given. I have got A+++ for my dissertation and now understand what professional and cooperative people are working in the corporation. Thanks for my excellent mark!
How Can We Help You with Your Coursework Producing?
Believe discouraged every time that you're charged with creating a coursework? Would like to spend even more time with your family and friends, but all your thoughts are focused for the upcoming deadline? Coursework crafting isn’t your cup of tea? Then, you should glance no further. Our crafting service is sure to help you to definitely solve all major problems connected with covering this written task.
Earliest of all, you may uncover 100 % free examples for the ready-made papers at our information site and use them to make head or tail for the structure and other vital aspects. Secondly, you may entrust our skilled writers with your academic assignment and enjoy a great deal more 100 % free time and impressive benefits. Thirdly, in case you use our editing support, our qualified editors will bring your paper to excellence.
Courseworks of any academic amount and complexity
Face any difficulties with your college coursework? Really need a University Amount paper inside of the shortest term? No problem! Our specialists at ValWriting.net are capable of producing courseworks of any complexity. We guarantee that the papers written by our veteran writers will meet the demands in the specified academic stage. Moreover, our customized paper producing system facilitates you to definitely select the suitable premium of your coursework.
Why should you rely on our coursework composing company?
We really understand that it is not really an straightforward task to select a suitable creating company internet, as a sizable selection of factors should be taken into account. So, why should you rely on our producing specialist and what is so special about it? For those who happen to choose us, you’ll be able to get:
100% fresh and completely original content;
A coursework written in the extensive accordance with your demands;
A extraordinary package of guarantees;
A custom-made coursework on time;
A title web page, appendices and other supplements for zero cost;
A properly cited and well-reasoned paper.
Furthermore, when you happen to order a paper at our websites, you’ll be able to take advantage of no charge revisions. Thus, should you are not completely satisfied with the high-quality of your assignment, we will proofread it for you for free of charge.
Our dedicated writers are always at your disposal
Our organisation does care for your superior quality within the academic papers we give. That’s why we are known to hire professional writers only. They should undergo numerous tests, which are worked out to check the stage of their competency. We cooperate with successful applicants, who have met the following criteria:
Certified indigenous speakers;
Skillful experts (at least 3 years of expertise);
Well-versed inside the subject they have got to produce about;
Anti-plagiarism policy and prices
Indeed, fair pricing policy and firm policy against plagiarism are the longer suits of our supplier. Courseworks of GCSE, AS and A-Level are to choose from starting off from 15.95$ for every web site. All papers are sure to be checked for plagiarism with the help of special software, so you shouldn’t worry about it in any respect. Thus, any time you are researching for a 100% original paper in a reasonable price, we’ll readily supply you with it. Position your order now and enjoy top grades tomorrow.
Instant Quote
<a href=https://mmaizel.inspectorpages.com/>lab report</a>

45 raybangr raybangr | E-mail | Web | 12. října 2017 v 18:35 | Reagovat

Eκπτώσεις στα γυαλιά ηλίου <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban π?ληση</a>. Οι χαμηλότερες τιμές που έγιναν ποτέ στα Rayban. Προλάβετε τα καλύτερα σχέδια πριν εξαντληθούν…
Διάλεξε ανάμεσα σε 367 Γυαλιά Ηλίου Ray Ban Γυναικεία το προϊόν που σου ταιριάζει στην καλύτερη τιμή. Μοντέλα 2017. <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban γυαλι?</a>
Γυαλιά Ηλίου <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban γυαλι? ηλ?ου</a>, Γυναικεία Γυαλιά Ηλίου Ray Ban, Ανδρικά Γυαλιά Ηλίου Ray Ban, προσφορές γυαλιά ηλίου, αγορά γυαλιά ηλίου.
Αγοράστε 1.016 <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban ανδρικα</a> Γυαλιά ηλίου σε οικονομικές τιμές από το online κατάστημά μας. Γρήγορη και δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα.
Polaroid - Επώνυμα Γυαλιά Ηλίου στις καλύτερες τιμές της αγοράς. <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban γυναικεια</a> Μη χάσετε τις μοναδικές προσφορές μας!
Αγοράστε αυθεντικά γυαλιά ηλίου <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban greece</a> , στην καλύτερη τιμή και Δωρεάν ... Ηλίου rayban Ανδρικά | Γυαλιά Ηλίου rayban Γυναικεία | Γυαλιά οράσεως rayban
Η καλύτερη τιμή, ευκαιρίες & προσφορές για <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban γυναικεια</a>. Σύγκριση προϊόντων, τιμών & χαρακτηριστικών. Δες αξιολογήσεις ... Γυναικεία Γυαλιά Ηλίου.
Carrera, D&G, Gucci, <a href=https://www.rayban.com.gr>ray ban γυαλι? ηλ?ου</a>, Tommy Hilfiger και πολλά ακόμα επώνυμα γυαλιά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

46 Rufustoove Rufustoove | E-mail | 27. listopadu 2017 v 19:44 | Reagovat

Hello.
Best shop!
And Bye.

47 Dannygling Dannygling | E-mail | 4. prosince 2017 v 5:03 | Reagovat

online loans fast <a href=http://cashadvancesonlinepros.org>cash advance on debit card</a> need money now <a href=http://personalinstallmentloans.org>installment loan direct lenders</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.